Heey iedereen,
Ik heb dit maskertje uitgeprobeerd en het is heerlijk! Mijn huid is nu zijden zacht. Ik ga jullie uitleggen stap voor stap hoe je dit maskertje kan maken.
Benodigheden:
honing
vet vrije yoghurt
citroensap
tandenborstel
kwast
schaaltje
Wat je doet
Doe twee eetlepel yoghurt in het schaaltje en daarna een eetlepel honing bij de yoghurt. Meng het even snel door en doe dan een halve eetlepel citroensap bij het mengsel. Doe het mengsel dan 10 seconde in de magnetron. Als je het masker uit de magnetron haalt meng het dan even door, zet het maskertje dan even in de koelkast. Je zal denken *** waarom doe je het in de magnetron en laat het dan weer afkoelen. Ik warm eigenlijk alles op als ik iets moet mengen waarom bijv. als je een ijsblokje mengt met een beetje honing mengt het dan goed? Nee, daarom warm ik het op om het gewoon beter te laten mengen.
Terug naar het maskertje. Zorg ervoor dan je je gezicht met warm water wast. Als je je gezicht met warm water wast open je de poriën.
Smeer het maskertje op je gezicht met de kwast. Als je het masker 5 minuten op je gezicht heb laten zitten ga je met je tandenborstel over je gezicht heen borstelen. Als je dat doet borstel je je poriën schoon.
Oooh ja bijna vergeten. Het maskertje werkt ook goed tegen acne.
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en veel plezier met maken!
xxx Nova
Geen opmerkingen:
Een reactie posten