Zoeken in deze blog

vrijdag 6 december 2013

Nagellak

Heey iedereen,
Ik ben heel veel transpirante nagellak en nu is mijn nagellakplak heel saai. Ik ga gewoon ze een beetje op pimpen met maar twee dingen!

Benodigheden:
transpirante nagellak
oogschaduw of pigments
(zeef(je))

Wat je doet
Pak je nagellakje en kijk of de nagellak dik is. (Niet goed smeerbaar.) Zo ja, doe wat aceton in. Onthoud twee druppels is meer dan genoeg! 
Ik heb een hele mooie oogschaduw, maar het probleem is dat hij niet mooi bij mij staat. :(. Als je ook een oogschaduw gebruikt, heb je een zeef nodig.
Ik schraap mijn oogschaduw in een bakje daarna pak ik mijn zeef en ik ga dan gewoon zeven. Nu hij mooi fijn is gezeeft doe ik het in mijn nagellak potje en even roeren. TADA je nagellak is klaar!
Je kan zelf er ook nog voor kiezen om er glitters in te doen.
veel plezier met maken!

xxx Nova









Geen opmerkingen:

Een reactie posten